A számos világháborús alkotás után különösen frissítően hatnak azok a videojátékok, amelyek kicsit más szemszögből közelítenek a témához.
A This War of Mine például az ártatlan lakosság szemszögét mutatja be, a War Hospital a frontvonal egészségügyi dolgozóira koncentrál, a Last Train Home pedig egy csapat katonát követ, akik vonattal próbálnak hazajutni a háború után.
A listához hozzáadhatjuk a Hatred, az Ancestors Legacy és a War Mongrels játékokat jegyző Destructive Creations legújabb alkotását, a 63 Days-t is, amely egy olyan eseményre fókuszál, amit ritkán tapasztalhattunk meg ilyen nézőpontból: az 1944-es varsói felkelésre.
Tekintve, hogy a játék egy megszállt városban játszódik, nem meglepő, hogy nem seregeknek, hanem egy csapat ellenállónak kell parancsolnunk, akiknek egyetlen lehetőségük van bosszút állni és visszaszerezni hazájukat - ha az eszükre hagyatkoznak, lopakodnak és együttműködnek.
A fejlesztők szerint számos megközelítést és taktikát alkalmazhatunk az izometrikus nézetű, valós idejű küldetések során, ahol kihasználhatjuk a különféle háttérrel, személyiséggel és képességekkel rendelkező harcosok erősségeit.
A Destructive Creations nem véletlenül időzítette a 63 Days bemutatását mára, ugyanis ma van a varsói felkelés 80. évfordulója (nem összetévesztendő az 1943-as varsói gettófelkeléssel).
A játék a tervek szerint szeptember 26-án jelenik meg PC-re (Steam, Epic Games Store), PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.