Reviewer

Taxi Life: A Városi Vezetés Kihívásai - Barcelonai Taxi Teszt

taxi_life_a_varosi_vezetes_kihivasai_barcelonai_taxi_teszt.png

Nemrégiben az Expeditions tesztjében beszéltem arról, hogy milyen jó lenne egy olyan játék, ahol nem kell száguldozni a városban, hanem nyugodtan vezethetünk, betartva a közlekedési szabályokat. Ezt az alapvetően nyugtató élményt nekem - meglepő módon - már több mint tíz éve a Grand Theft Auto V nyújtja, korábban pedig a 3D Driving Schoolban találtam hasonlót. A Truck Simulator is hasonló játékmenettel hódított, de ott csak teherautókat lehet vezetni.

Nem vártam sokat a Taxi Life: A City Driving Simulator játéktól sem, csak azt reméltem, hogy a nevéhez hűen szórakoztató lesz, ám a Simteract és a Nacon csapata hibázott, amikor úgy gondolta, hogy ezt simán ki lehet adni a világnak.

A játék Barcelona városába repít minket, ahol rövid oktatás után szabadon barangolhatunk, nincsenek meghatározott célok, nincs előre meghatározott útvonal. A térképen megtekinthetjük az elvállalható fuvarokat, az XP-ért felkereshető látnivalókat, a sebességmérő kamerákat, a benzinkutakat és a garázsokat, ahol javíthatjuk és feltankolhatjuk járművünket. Fontos, hogy ügyeljünk a közlekedési szabályok betartására: megállni a piros lámpánál, jelezni a sávváltás előtt, elsőbbséget adni a gyalogosoknak, és az út szabályos oldalán közlekedni, sosem a járdán.

Az első és legfontosabb lépés az lett volna, hogy a játék közlekedési rendszere megfelelően működjön, de sajnos az egész rettenetesen rossz. A gép vezérelte autók gyakran nem indulnak el, mikor kellene, de olyankor mennének, ha nem lenne akadály előttük. Ha két sáv párhuzamosan fordul, az egyikben elakadnak. Sokszor áthajtanak a piros lámpán, és nem állnak meg, ha előttük várakozunk.

Többször is teljes erővel nekimentek nekem. Egyik út végén a járdán kellett befejeznem a fuvaromat, majd rögtön büntetést kaptam, mert ott álltam meg. Később egy rendőr azért büntetett meg, mert állítása szerint az ellentétes sávban haladtam. A gyalogosok kiszámíthatatlanul közlekednek, gyakran nehezen lehet megjósolni, mikor lépnek át az úton. Bár a való életben is történnek balesetek, itt látszik, hogy melyek az előre programozott események, és melyek a rosszul működő rendszerek eredményei.

A bejegyzés trackback címe:

https://reviewer.blog.hu/api/trackback/id/tr818374029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Friss topikok

Címkék


Elrejtés
süti beállítások módosítása